Vergroot uw digitale kennis en vaardigheden

Heeft u moeite om uw weg te vinden in de digitale wereld? Wilt u graag uw digitale kennis en vaardigheden verbeteren? Dan bent u op de juiste plek. Onze cursus is speciaal ontworpen om u te helpen bij het opbouwen van de basis digitale vaardigheden die tegenwoordig zo essentieel zijn in ons dagelijks leven en op de arbeidsmarkt.

Voor wie is deze cursus bedoeld?

Onze Basis Digitale Vaardigheden Cursus is geschikt voor iedereen die zijn of haar digitale kennis wil vergroten, ongeacht leeftijd of ervaringsniveau. Of u nu een digitale nieuwkomer bent of gewoon uw basisvaardigheden wilt aanscherpen, deze cursus is voor u.

Wat kunt u verwachten van onze cursus?

1. Leer de basisbeginselen: We nemen u mee door de fundamenten van digitale technologie, van het gebruik van computers, het begrijpen van internet en e-mail en de basis van MS office.

2. Online veiligheid: Ontdek hoe u uw zelf online kunt beschermen, hoe u sterke wachtwoorden maakt en hoe u phishing en andere online bedreigingen kunt herkennen.

3. Bestandsbeheer: Ontdek hoe u bestanden kunt maken, opslaan en delen, en hoe u ze kunt organiseren voor een efficiënte workflow.

4. MS office: ontdek hoe u op Word, Excel en PowerPoint kunt werken.

Wat maakt onze cursus speciaal?

• Deskundige instructie: Onze ervaren docenten begeleiden u stap voor stap en beantwoorden al uw vragen.

• Interactieve lessen: Leer door te doen met praktische oefeningen en opdrachten.

• Flexibel leren: Pas de cursus aan uw eigen tempo aan, zodat u kunt studeren wanneer het u uitkomt.