>
Laatste nieuws - Een vrijwillige cursus voor rijbewijs B (Theorie) vanaf 14-1 .... Lees Meer       - Stichting Pioniers in samenwerking met stichting Attanmia organiseert een diner waarbij de certificaten van EHBO en BHV cursussen worden afgegeven…. Deze cursussen zijn in Rotterdam voor drie georganiseerd geworden.

Wie zijn wij?

Stichting Pioniers is een non-profit organisatie die ten doel heeft nieuwkomers naar Nederland, en met name uit Syrië, te helpen integreren in de Nederlandse maatschappij. Zonder onderscheid te maken in afkomst en achtergrond wil het voorzien in alle benodigdheden die de integratie bevorderen.

HET TEAM VAN PIONIERS

Tarek Aldayeh
Voorzitter
Tarek Aldayeh 38, (Syrisch) Woont in Rotterdam sinds 2015 en is in 2014 naar Nederland gevlucht. Een scheikundige, Werkt bij VSL (het Nationaal Metrologisch Instituut van Nederlands) en actief in diverse vrijwilligersfuncties
Imad Aldeen Bankasli
Coördinator
Imad Aldeen Bankasli 52, (Syrisch) Woont in Krimpen aan den IJssel en is in 2014 naar Nederland gekomen. Eigenaar en CEO van Bankodent (import-export medische appratuur en consultancydiensten). Hij heeft belang bij het helpen van vluchtelingen om toegang te krijgen tot de arbeidsmarkt.
Zina Bankasli
Woordvoerster
Zina Bankasli 21, (Syrische) Woont in Krimpen aan den IJssel en is in 2014 naar Nederland gekomen. Zij is in 2016 begonnen aan de opleiding International Business and Management Studies bij de Hogeschool Rotterdam en is erg betrokken bij nieuwkomer studenten die graag hun studie in Nederland willen beginnen/ afronden.
Belal Othman
IT Support Manager